Prihláste sa k odberu noviniek a získajte zľavu 4 € na prvý nákup
Doprava zadarmo. Na všetko!
VYUŽITE do konca júla ZĽAVU 10 % na CELÝ SORTIMENT GoSmart produktov s použitím kódu: GOSMART
Úvod Problémy s platbou objednávky

Problémy s platbou objednávky

Zmena platby na dobierku

Ak sa vyskytnú komplikácie s platobnou bránou a vaša objednávka nebude uhradená, kontaktujte nás a my zmeníme spôsob platby na dobierku (za rovnakých cenových podmienok).

Pošlite nám číslo svojej objednávky prostredníctvom kontaktného formulára a uveďte svoju požiadavku.



Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Zmena platby na bankový prevod

Ak sa vyskytnú komplikácie s platobnou bránou a vaša objednávka nebude uhradená, môžete na jej úhradu použiť klasický bankový prevod.

Ak chcete uhradiť svoju objednávku klasickým bankovým prevodom, pošlite sumu objednávky na
číslo účtu: SK76 8130 0000 0021 1197 0009
Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky bez predpony 9WK0 (len číslo).

Nemusíte nás informovať, že ste objednávku uhradili bankovým prevodom, platba za objednávku sa automaticky spáruje a objednávka prejde do spracovania.



Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Problémy s dokončením platby

Ak máte problémy s dokončením platby, napíšte nám a my vašu platbu skontrolujeme. Prípadne uveďte, ktorú z nasledujúcich možností si želáte zvoliť:

  1. Tovar zašleme na dobierku: konečná suma sa nemení, doprava a doručenie je zdarma.
  2. Tovar zašleme po úhrade prevodom na naše číslo účtu: SK76 8130 0000 0021 1197 0009, ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky bez predvoľby 9WK0 (len číslo).
  3. Ak si prajete opätovne zaplatiť online kartou, zrušíme vašu pôvodnú objednávku a vy si a môžete vytvoriť novú objednávku.
  4. Ak už nemáte záujem, vašu objednávku zrušíme.

Zároveň uvítame popis dôvodu, prečo sa platba kartou nepodarila. V rámci zlepšovania služieb a predchádzania problémom s platbami oceníme spätnú väzbu o tom, čo to spôsobilo alebo ako sa správala platobná brána.

Pošlite nám, prosím, číslo svojej objednávky prostredníctvom kontaktného formulára a uveďte svoju požiadavku.



Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Zrušenie objednávky

Bohužiaľ, nie je možné stornovať objednávku, za ktorú bola v poriadku vykonaná platba vopred alebo na dobierku. Objednávky sa snažíme spracovať a doručiť čo najrýchlejšie, preto pracujeme s automatickým spracovaním objednávok. V priebehu niekoľkých minút už sklad pracuje na vašej objednávke a tento proces sa nedá zastaviť. Preto svoju objednávku nepreberajte, vráti sa k nám. Ak bola objednávka zaplatená vopred, peniaze vám následne vrátime späť na účet.

Ak viete, že platba za objednávku zlyhala, čím sa zastavila v našom systéme, a chcete ju zrušiť, pošlite nám číslo objednávky prostredníctvom kontaktného formulára a uveďte svoju požiadavku.