Prihláste sa k odberu noviniek a získajte zľavu 4 € na prvý nákup
Doprava zadarmo. Na všetko!
VYUŽITE do konca júla ZĽAVU 10 % na CELÝ SORTIMENT GoSmart produktov s použitím kódu: GOSMART
Úvod Otázky k mojej objednávke

Otázky k mojej objednávke

Sledovanie zásielky

Ak potrebujete vedieť viac informácií o stave a dátume doručenia vašej objednávky, zadajte číslo balíka do nižšie uvedených odkazov pre vybraného dopravcu. Číslo balíka vám zašleme na váš e-mail v deň jeho odovzdania dopravcovi.
 



Nestačia vám tieto informácie? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Zmeny produktov v objednávke

Snažíme sa spracovať a doručiť objednávky v čo najkratšom čase, preto pracujeme s automatickým spracovaním objednávok. V priebehu niekoľkých minút už sklad pracuje na vašej objednávke, preto bohužiaľ nie je možné objednávku upraviť (pridať alebo odobrať tovar) alebo ju zrušiť po jej odoslaní.

Ak vám objednávka vôbec nevyhovuje, neprijímajte ju, bude nám automaticky vrátená. Medzitým môžete vytvoriť novú, vyhovujúcu objednávku s dopravou zadarmo.
V prípade, že ste objednávku zaplatili vopred, ale neprevezmete ju, bude spracovaná ako vrátená zásielka a zaplatená suma vám bude po vrátení tovaru na náš sklad, vrátená na váš účet.

Nestačia vám tieto informácie? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Dodatočné uplatnenie zľavového kódu

Snažíme sa spracovať a doručiť objednávky v čo najkratšom čase, preto pracujeme s automatickým spracovaním objednávok. V priebehu niekoľkých minút už sklad pracuje na vašej objednávke, preto bohužiaľ nie je možné objednávku upraviť (uplatniť zľavový kód).

Ak vám objednávka vôbec nevyhovuje, neprijímajte ju, bude nám automaticky vrátená. Medzitým môžete vytvoriť novú, zodpovedajúcu objednávku s dopravou zdarma a uplatniť zľavový kód v prvom kroku nákupného košíka.

V prípade, že ste si objednávku zaplatili vopred, ale nevyzdvihnete si ju, bude prepravcom vrátená a spracovaná ako vrátená zásielka a teda zaplatená suma vám bude vrátená na váš účet.



Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Zmena dodacej adresy

Snažíme sa spracovať a doručiť objednávky v čo najkratšom čase, preto pracujeme s automatickým spracovaním objednávok. Po odoslaní objednávky už nie je možné do objednávky zasahovať.

Ak chcete zmeniť adresu doručenia, obráťte sa priamo na dopravcu a dohodnite sa s ním na dodatočnej úprave.
 

 



Nestačia vám tieto informácie? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Neobdržal som potvrdzujúci e-mail

Môže sa stať, že pri vypĺňaní údajov počas objednávky bola e-mailová adresa zadaná s nejakou chybou a potvrdzovací e-mail neprišiel. Alebo vám e-mail od nás spadol do spamu alebo hromadnej pošty. Skontrolujte tieto priečinky a ak e-mail nenájdete, kontaktujte nás a my vám pomôžeme.

Napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára, svoje meno, správny e-mail a prípadne približný čas objednávky a my vašu objednávku vyhľadáme a zašleme vám potvrdenie.



Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Chýbajúca faktúra

Faktúra sa vždy posiela na e-mailovú adresu, ktorá bola uvedená v objednávke. Snažíme sa šetriť životné prostredie, preto faktúry netlačíme :). Ak faktúru nenájdete, napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára svoju požiadavku a my vám faktúru zašleme.



Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Zmeny vo faktúre

Ak po prijatí faktúry zistíte, že je v nej chyba alebo potrebujete doplniť niektoré údaje, napíšte nám požadovanú zmenu prostredníctvom kontaktného formulára. Úpravu vykonáme a opravenú faktúru vám zašleme e-mailom.

Nestačia vám tieto informácie? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Spojenie viacerých objednávok do jednej

Snažíme sa spracovať a doručiť objednávky v čo najkratšom čase, preto pracujeme s automatickým spracovaním objednávok. V priebehu niekoľkých minút sklad pracuje na vašej objednávke, takže bohužiaľ nie je možné objednávku po jej odoslaní upraviť (rušiť objednávky) alebo zrušiť.

Ak vám objednávka vôbec nevyhovuje, neprijímajte ju, bude nám automaticky vrátená. Medzitým môžete vytvoriť novú, zodpovedajúcu objednávku s dopravou zdarma.

V prípade, že ste objednávku zaplatili vopred, ale neprevezmete ju, bude prepravcom vrátená na náš sklad a zaplatená suma vám bude vrátená na účet.



Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Stornovanie objednávky

Príprava.

Nestačia vám tieto informácie? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.