Garancia nákupu LED žiaroviek
Bojíte sa nákupu žiaroviek cez internet? S nami nemusíte! Garantujeme vám nielen predĺženú záruku na žiarovky 3 roky, ale aj okamžité zaslanie nových žiaroviek (neplatí pre žiarovky série GoSmart), pokiaľ nastanú prípady nižšie.
Poďte do toho s nami!
Okamžité zaslanie nových žiaroviek - neplatí pre žiarovky série GoSmart
- ak prídu rozbité
- ak v priebehu 30 dní od nákupu blikajú / nesvietia
Pokiaľ by vám prišli žiarovky v zásielke rozbité, nevadí. Žiadne zložité vyplňovanie formulárov vás nečaká. Rozbitý tovar nám navyše nemusíte vracať, takže si ušetríte státie v nekonečných radoch na pošte.
Stačí poslať dve fotografie rozbitej žiarovky:
Prvá z nich je fotografia prístrojového štítku rozbitej žiarovky. Druhá je fotografia čelnej strany krabičky s rozbitou žiarovkou.
Tieto dve fotografie spoločne s číslom objednávky alebo faktúry zašlite e-mailom na skladniksk@emos.sk a nové žiarovky počas 2–3 dní zasielame na vašu adresu. Túto službu môžete využiť v lehote nasledujúcich 2 dní po obdržaní zásielky.
Záruka bezpečného nákupu LED žiaroviek na našom eshope pamätá aj na možnosť, že by vám napríklad začali žiarovky blikať alebo by prestali svietiť. Reklamácia závad žiaroviek prebieha zrýchlene. V prípade akéhokoľvek technického problému so žiarovkami, ktorý sa vyskytne do 30 dní od objednania tovaru, platí rovnaký postup ako pri žiarovkách rozbitých počas prepravy. Pokiaľ bude žiaroviek viac, určite nájdeme individuálne riešenie.
Reklamácia u nás znamená výmenu bez čakania, bez odosielania tovaru a bez zložitého dokazovania. Žiarovky rýchlo a jednoducho dostanete nové. Vyfoťte len dve fotografie danej žiarovky - prístrojový štítok na žiarovke a krabičku žiarovky spoločne s danou žiarovkou a tieto fotky pošlite s číslom objednávky alebo faktúry na reklamacie@emos.sk a my vám skrátka zašleme nové.
Číslo objednávky nájdete v e-maile so zhrnutím objednávky. Pokiaľ nemôžete číslo objednávky alebo faktúry nájsť, radi vám pomôžeme. Prístrojový štítok s označením žiarovky nájdete vytlačený na jej plastovom tele alebo priamo na povrchu svietiacej plochy. A keď bude žiaroviek väčšie množstvo?
Každý prípad riešime individuálne a s ohľadom na pohodlie zákazníka. V každom prípade ale urobte obe spomínané fotografie pri každom kuse poškodeného tovaru zvlášť a zašlite nám ich.
Predĺžená záruka na 3 roky
Investície do LED žiaroviek sa v bežnej domácnosti do 2 rokov spoľahlivo vrátia na úspore energie, preto je dobré mať toto obdobie kryté zárukou. Kvalite našich žiaroviek veríme, na všetky žiarovky predávané na tomto eshope dávame záruku 3 roky.
Naša žiarovka vám s najväčšou pravdepodobnosťou samozrejme vydrží oveľa dlhšie, ale s predĺženou zárukou máte istotu, že sa vám výmena za LED žiarovky oplatí. A keby predsa len niečo, opäť prebehne blesková reklamácia tovaru. Na reklamáciu je zákonná lehota 30 dní, my ju však zvládame vybaviť do 10 dní.
Vrátenie tovaru do 30 dní od nákupu
V prípade, že žiarovky budú funkčné, ale nebudú vám vyhovovať napr. svojou veľkosťou, farbou svetla alebo svietivosťou, môžete nám ich do 14 dní od prevzatia vrátiť a my vám vrátime peniaze. Ak ste registrovaní na našom eshope (registrujte sa tu), máte dobu na vrátenie tovaru predĺženú na 30 dní. Odstúpenie od zmluvy musí byť písomne doručené e-mailom (info@emos.sk) alebo poštou v danej lehote. Samotný tovar môže byť doručený o niečo neskôr.
Najľahšie žiarovky vrátite tak, že na adresu EMOS SK s.r.o., odd. Vratky, Hlinická 409/22, Bytča, 014 01 odošlite žiarovky s kópiou faktúry alebo aspoň jej číslom. Ďalej do sprievodného listu uvediete, že tovar vraciate, a pripíšete číslo vášho bankového účtu pre zaslanie kúpnej čiastky späť.
Bezpečný nákup začína správnym výberom
Chcete relaxačný žltooranžový prísvit ku krbu alebo jasné svetlo nad pracovný stôl? Alebo radšej siahnete po dizajnových žiarovkách Vintage či Filament? Nechajte si poradiť od špecialistov na LED žiarovky a osvetlenie.
Radi vám pomôžeme zorientovať sa v pestrej ponuke našich žiaroviek a poradíme vám tú najlepšiu voľbu pre vás. Zastihnete nás na chate priamo na stránkach www.emos.sk, na emaile info@emos.sk alebo na telefóne 041 509 16 10. Pomôžeme vám tiež pokiaľ nebudete mať k dispozícii číslo objednávky či faktúry.